Тренінги

 
     Формат проведення тренінгів для компаній:
  • Дводенний тренінг - 16 годин (2 повних тренінгових дні).
  • Одноденний – 8 годин (1 повний тренінговий день).
 
 
     Етапи підготовки та проведення тренінгу:
  • Ознайомлення замовника із програмою тренінгу, враховуючи специфіку бізнесу.
  • Спілкування з відповідальною особою з ціллю виявлення особливостей компанії.
  • Обговорення цілей, очікувань, термінів, формату навчання. 
  • Сворення анкет; проведення та обробка анкетування для передтренінгового дослідення (для об'єктивної оцінки працівників та врахування результатів анкетування при подальшій роботі).
  • Застосування методу дослідження "Таємний покупець". Має на меті виявити сильні та слабкі сторони у роботі компанії з точки зору клієнта.
  • Опрацювання результатів зібраних даних та внесення їх у програму тренінгу. 
  • Розробка, закупка роздаткових матеріалів. Розробляється робочий зошит, який кожен учасник зможе використати у майбутньому.
  • Проведення тренінгу у оговорений час та термін.
  • Підготовка детального письмового звіту.
  • Виготовлення сертифікатів для кожного учасника про проходження тренінгу.
  • Післянавчальна консультація протягом місяця після проведення тренінгу.