10 смертельних помилок Вашого продавця, які «вбивають» Вашого клієнта! (Для продавців, які працюють у залі)

16.05.2016 11:25

Ця стаття написана з власного гіркого досвіду у ролі покупця та власного корисного, практичного досвіду у ролі продавця.

Щодня сотні продавців своєю поведінкою відлякують потенційних клієнтів, а іноді навіть постійних.

Перш за все, варто наголосити, що дана стаття буде корисна для керівників, менеджерів та продавців.  Акцент статті звернений на продавців, які торгують в залі, куди клієнт уже прийшов сам.

Відсутність привітання.

Неодноразово я зіштовхувалась з наступною картиною: клієнт, в тому числі і я, заходимо до торгового залу. Продавець бачить нас, окидає оцінюючим оком та не вважає за потрібне привітатись. Ганебна помилка непрофесійного сервісу. Звичайно, всі керівники вчать своїх підлеглих, що клієнт на першому місці, що йому потрібно вітатись та посміхатись. Та не усі слідкують за якісним виконанням даного правила. Більше того, не завжди продавець відповідає на привітання самого покупця.

Нав’язливість.

Тільки-но я переступила поріг закладу, як одразу до мене підбіг продавець зі словами: «Вам щось показати? Що Вас цікавить?» Я ще не встигла дух перевести, а тут одразу шквал уваги.

Любі мої, дайте перевести дух.

Відсутність інтересу до клієнта.

Клієнт прийшов до Вас, вже 15 хвилин ходить, виглядає, а продавець чекає поки його покличуть. Запам’ятайте, як тільки клієнт дивиться у сторону продавця, виглядаючи його – продавець повинен одразу до нього підійти. Це як у дорогому ресторані, де офіціанта підкликають поглядом.

Вам тут не місце.

Ой, це окрема тема… Так би мовити, наболіле сотнями клієнтів. Кеди на клієнтові та подерті джинси – вже давно не ознака відсутності у нього грошей.

Не торкатись.

Дайте можливість клієнтові потрогати товар! Купляти кота в мішку ніхто не бажає.

Незнання товару.

Пам’ятайте, продавець повинен відмінно володіти знаннями про товар. Знати особливості та характеристики. Якщо продавець у чомусь невпевнений, хай так і скаже покупцю. І одразу уточнить у того, хто знає (менеджер, керівник).

Обман

Клієнт – не дурний, якщо не одразу, то через деякий час він виявить обман і більше не прийде до Вас за покупкою. Більше того, у даному випадку вислів: «Поганий піар – теж піар» абсолютно недоречний. Пам’ятайте, найкраща реклама – це хороший відгук.

За покупку дякує покупець!

Ой, скільки ж разів я та мої друзі, близькі та просто знайомі зіштовхувались із цією помилкою. Після покупки продавець ЗАБУВАЄ ПОДЯКУВАТИ. Пам’ятайте, це Вам потрібно, щоб у Вас купили. Покупець може знайти аналогічний товар ще у 10-ьох місцях. Тож ДЯКУЄМО ПОКУПЦЮ ЗА ПОКУПКУ і запрошуємо завітати ще.

Більше про помилки продавців, які знижують продажі та те, як з ними боротись Ви зможете дізнатись замовивши мій авторський тренінг "Смертельні помилки Вашого продавця, які «вбивають» Вашого клієнта!" За додатковою інформацією  звертайтесь за телефоном: (098) 64 86 158